Nadšenie už v štandarde.
Sofistikovane drsný Sportster® S naväzuje na odkaz z roku 1957 a rozvíja rysy, ktoré u jeho predchodcov všetci milovali > je rýchly, obratný a jazda na ňom je dokonale zábavná.
Bezkonkurenčný, kompaktný balíček výkonu, ktorý prináša nadšenie pri každom otočení plynu. Kvapalinou chladený motor Revolution® Max je navrhnutý pre vysoký výkon vďaka rozvodom DOHC, variabilnému časovému ventilu a ochotnému vytočeniu do najvyšších otáčok > 125Nm krútiaceho momentu a 121 koní výkonu v prípade potreby skrotia voliteľné jazdné režimy a predné radiálne uložené brzdy Brembo.
Charakteristika
> jazdná pozícia s náklonom dopredu
> nožné ovládanie umiestnené vpredu
> nízky posed
> štandardný bezpečnostný systém Rider Safety Enhancements
Kľúčové vlastnosti
MOTOR REVOLUTION™ MAX 1250T
Revolution Max 1250T je kvapalinou chladená hnacia jednotka s rozvodmi DOHC a variabilným časovaním ventilov, ktorá v prípade potreby ponúka silný príval výkonu a umožňuje dokonalú kontrolu nad motocyklem.
TECHNOLÓGIE
Vyber si jeden z troch prednastavených jazdných režimov Sport, Road a Rain alebo si vytvor svoj vlastný režim. Nastav si motocykel na konkrétnu kombináciu výkonovej krivky, brzdného účinku motora a asistencie v zatkrutách.
VYSOKO UPEVNENÝ VÝFUK
Výfuky sú inšpirované slávnou dobou flat-trackového pretekania H-D®. Sú vyrobené z nerezovej ocele triedy 304 a tvarované tak, aby odvadzali výfukové teplo na stranu od nôh jazdca a zadnou časťou motocykla.
PRÍSTROJE
Všetky údaje sú sústredené do 4palcového guľatého TFT displeja s podporou Bluetooth™: digitálna prístrojovka, ukazatele, jazdné režimy a navigácie spárovaná s mobilnou aplikáciou Harley-Davidson® App.
PODVOZOK
Motor Revolution Max® 1250T tvoria nosnú súčasť podvozku, a to významne znižuje celkovú hmotnosť a zlepšuje ovládateľnosť.
Sportster® S je v pravom športovom štýle vybavený ľahkým agilným podvozkom s plne nnastaviteľným odpružením pre individuálny jazdný štýl a situáciu.
Otestuj ho aj t
Rezervuj si svoju bezplatnú testovaciu jazdu u Ľuba Guľu na 0948 018 301.
Dĺžka: | 2270 mm |
Overall width: | 840 mm |
Overall height: | 1085 mm |
Výška sedadla: | 734 mm |
Výška sedadla, nenaložené: | 765 mm |
Svetlá výška: | 103 mm |
Rake (steering head): | 30 |
Trail: | 148 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Pneumatiky, predné špecifikácie: | 160/70TR17 73V |
Pneumatiky, zadné špecifikácie: | 180/70R16 77V |
Objem palivovej nádrže: | 11.8 l |
Kapacita oleja: | 3.9 l |
Hmotnosť, ako sa dodáva: | 221 kg |
Hmotnosť v stave chodu: | 227.70 kg |
Tire, type: | Dunlop® Harley-Davidson Series, radial |
Fork angle: | 28 |
Reserve fuel capacity, fuel injection: | 3 l |
Coolant capacity: | 2.2 l |
Gross axle weight rating, front: | 163 kg |
Gross axle weight rating, rear: | 270 kg |
Motora: | Revolution® Max 1250T |
Bore: | 105 mm |
Stroke: | 72.3 mm |
Posunutie: | 1252 cm3 |
Kompresný pomer: | 12.0:1 |
Palivový systém: | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Výfukového: | 2-into-1-into-2; catalyst in muffler |
Metóda skúšania krútiaceho momentu motora: | J1349 |
Krútiaci moment motora: | 126 Nm |
Krútiaci moment motora (RPM): | 6000 |
Horsepower: | 121 HP / 90 kW @ 7500 rpm |
Uhol sklonu, vpravo: | 34 |
Uhol sklonu, vľavo: | 34 |
Testovacia metóda spotreby paliva: | Estimated City/Hwy |
Fuel economy: | 49 mpg (4.8 l/100km) |
Metóda skúšania emisií CO2: | – |
Emisie CO2: | – |
Primárna jednotka: | Gear, 49/89 ratio |
Prevodové pomery 1: | 12.21 |
Prevodové pomery 2: | 9.022 |
Prevodové pomery 3: | 6.994 |
Prevodové pomery 4: | 5.641 |
Prevodové pomery 5: | 4.731 |
Prevodové pomery 6: | 4.131 |
Front fork: | 43 mm inverted fork with compression, rebound and spring preload adjustability. Aluminum fork triple clamps. |
Rear shocks: | Linkage-mounted, piggyback monoshock with compression, rebound and hydraulic spring preload adjustability |
Kolesá, predný typ: | Aluminum cast, satin black |
Kolesá zadného typu: | Aluminum cast, satin black |
Brakes, type: | Front: single rotor, floating, tower- mounted Rear: solid uniform expansion rotor |
Typ strmeľa bŕzd: | Front: radially mounted, monoblock, 4-piston caliper Rear: floating, single piston caliper |
ABS: | Standard |
Meradlá: | 4 inch viewable area TFT display with speedometer, gear, odometer, fuel level, clock, trip, ambient temp, low temp alert, side stand down alert, TIP over alert, cruise, range and tachometer indication BT capable - phone pairing to access phone calls, musi |
Battery: | Sealed, maintenance-free, absorbed glass mat (AGM) battery, 12V, 12Ah, 225 CCA at 0°F |
Charging: | Three-phase, 45 Amp system (300 Watts @13 Volts, 1200 rpm, 585 Watts max power @ 13 Volts, 2250 rpm) |
Starting: | 0.9 kW electric with direct drive starter motor engagement |
Electric power outlet: | USB C-Type , Output 5V at 2.4 Amp |
Screen size: | 4 in (102 mm) |
Typ: | Color TFT |
Špecifikácie slúchadiel (ak sú vybavené): | Bluetooth |
Jazyky: | Arabic Chinese (Simplified/Traditional) Czech Danish Dutch English (default) Finnish French (Canada/France) German Greek Hungarian Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese (Portugal/Brazil) Indonesian Russian Slovak Spanish (Mexico/Spain) Swedi |
Hands-free mobilný telefón - cez bluetooth: | Standard |
Jazyky rozpoznávania hlasu: len funkcie telefónu: | Phone dependent |
Jazyky rozpoznávania hlasu: Tuner / médiá / navigácia: | Phone dependent |
Text-to-Speech (TTS) languages: | Phone dependent |
Interkom jazdec/cestujúci: | Headset function only |
Obrazovka s informáciami o vozidle: | TPMS, Engine temp, Battery Voltage, Ambient Air Temp |
USB: | Charging and Instrument update, USB-C, 5V, 3A |
Bluetooth: | Phone/Media Supported |